Vliv reklamy na stravování žáků středních škol – Bc. Petra Přibylová
Bc. Petra Přibylová
Diplomová práce
Vliv reklamy na stravování žáků středních škol
Influence of advertising on catering for students of Secondary schools
Anotace:
Diplomová práce Vliv reklamy na stravování žáků středních škol je zaměřena na stravování adolescentů. Cílem této práce je podat základní informace o období adolescence, o problematice stravování, racionální výživě. Seznámit se základní charakteristikou marketingu, vymezením pojmu reklama a to v kontextu ke stravování žáků střední školy. Poukázat na vliv reklamy na zdravé stravování žáků střední školy …víceAbstract:
Diploma work Influence of advertising on catering for students of Secondary schools is focused on catering to adolescents. The aim of this work is to provide basic information about the period of adolescence, about the issue of eating, the rational nutrition. To characterize the definition of marketing, the definition of advertising in the context of catering for students of Secondary school. To point …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mjor8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2016
- Vedoucí: RNDr. Barbora Javorová
- Oponent: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Modifikovaná racionální strava při Ulcerózní kolitidě
Lucie ČÁPOVÁ -
Stravování žáků vybrané střední školy z hlediska podílu tradiční a racionální stravy
Josef Solnický -
Makrobiotika versus racionální strava
Jana Riznerová -
"Racionální" stravování romských dětí
Lenka BURDÍKOVÁ -
Využívání digitálních technologií na střední škole gastronomického zaměření
Michaela Pilečková -
Uplatnění absolvenů Střední školy společného stravování na trhu práce
Natálie PTASZNIKOVÁ -
Postoje žáků střední školy ke stravování ve školní jídelně
Šárka Trejbalová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová