Faktory ovlivňující postoje studentů gymnázií k vyučovacímu předmětu chemie – Mgr. Kateřina Švandová
Mgr. Kateřina Švandová
Rigorózní práce
Faktory ovlivňující postoje studentů gymnázií k vyučovacímu předmětu chemie
Factors influencing the secondary school student's attitudes to Chemistry
Anotace:
Předložená rigorózní práce “Faktory ovlivňující postoje studentů gymnázií k vyučovacímu předmětu chemie” je zaměřená na výzkum postojů studentů českých gymnázií k vyučovacímu předmětu chemie. Klade si za cíl zjistit zejména rozdíl v postojích z hlediska pohlaví, navštěvovaného ročníku a oblíbeného předmětu. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník s 5-stupňovými škálovanými položkami Likertova typu …víceAbstract:
The rigorous work entitled "Factors influencing the secondary school students’ attitudes to Chemistry" is focused for research of students’ attitudes to the subject of Chemistry on Czech grammar school. The partial aims are to find out differences between results with respect to gender, year of study and favourite subject. Questionnaire with 5-point Likert type items was used as a research tool. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kl3ru/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Oponent: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D., doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství chemie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková -
Czech Secondary School Students' Preferences for and Perceptions of Indirect and Direct Corrective Feedback on Writing
Natálie Krejčířová -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková -
Reflexe pravopisné problematiky u studentů gymnázia (se zaměřením na interpunkci)
Tereza Pazderová -
Učitel chemie : postoje k výuce v průběhu profesní dráhy
Anna Čechová -
Vybraná témata z učiva chemie na ZŠ a jejich integrační kontexty s matematikou
Eva Vojtová