Návrh marketingových aktivit konkrétního wellness centra – Ladislav Danics
Ladislav Danics
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit konkrétního wellness centra
Proposal for Marketing Activities of Concrete Wellness Center
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz navrhnout vhodné marketingové nástroje pro Wellness centrum Štěpánkův pivovar. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingové prostředí a marketingová strategie, které souvisí s danou problematikou. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány v analytické části. V praktické …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to design appropriate marketing tools for the Wellness centrum Štěpánkův pivovar on the basis of the analyzes. The theoretical part defines basic terms such as marketing, marketing mix, communication mix, marketing strategy and marketing environment related to the given issue. The theoretical knowledge is then applied in the analytical part. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Rygl
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková