Analýza životního cyklu produktu – Bc. Veronika Bartošová
Bc. Veronika Bartošová
Bakalářská práce
Analýza životního cyklu produktu
Analysis of product life cycle
Anotace:
Teoretická část se zabývá základní charakteristikou marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. Významem analýzy životního cyklu produktu a jejích jednotlivých etap včetně vyobrazení základní podoby křivky. Poslední část teoretické práce je věnována konkurenci, která je nedílnou součástí trhu a pro společnost je klíčové s ní umět bojovat. V druhé části bakalářské práce se zabývám praktickou analýzou …víceAbstract:
The theoretical part deals with the basic characteristic of the marketing mix and its individual elements. Meaning of life cycle analysis of the product and its various stages, including the representation of the basic form of the curve. End of the theoretical part is devoted to the competition, which is an integral part of the market and society is crucial to be able to fight with it. Second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g7vr5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix ve firmě Stolařství - výroba nabytku Radim Macháček
Vendula Matušová -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.
Adam Kandráč -
Marketingový mix
Adéla Fatrdlová -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ