Ing. Diana Borgesová

Master's thesis

Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh

Strategy of Market Entry of an Automobile Manufacturing Company
Abstract:
The aim of this diploma thesis is based on the analysis of selected markets to apply the problematics of new market entry strategy to a particular company. Subsequently, to create a strategy proposal for the entry of this company into a new, potential foreign market. Theoretical part of the thesis is devoted to a summary of general knowledge about the problematics of entering a foreign market. Analytical …more
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy vybraných trhů aplikovat problematiku strategie vstupu na nový trh na konkrétní podnik. Následně vytvořit návrh strategie pro vstup tohoto podniku na nový, potenciální zahraniční trh. Teoretická část práce je věnována shrnutí obecných poznatků o problematice vstupu na zahraniční trh. Analytická část je zaměřena na konkrétní poznatky o společnosti ŠKODA …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2020
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: Ing. Patricia Jakešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní