Bc. Helena Vavříková, DiS.

Master's thesis

Význam projektové výuky v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením

The significance of project-based learning in the education of pupils with mild mental disability
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na využití projektové výuky u žáků s lehkým mentálním postižením. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro výzkumnou část. Výzkumná část již zpracovává, analyzuje a vyhodnocuje dva náměty na projektovou výuku, anketu pro pedagogy, pozorování žáků, pedagogické dokumentace a moji práci se žáky. Praktická část byla realizována na ZŠ. Projektová výuka byla …viac
Abstract:
The thesis focuses on the use of project-based learning for students with mild mental disabilities. In the theoretical part are defined by the theoretical background for the research part. The research part of the already processes, analyzes, and evaluates two proposals of the project teaching, a survay for teachers, pupils, educational documentation, observation, and my work with the pupils. The practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2017
  • Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers

Práce na příbuzné téma