Vplyv aktuálnych trendov v stravovaní na chovanie spotrebiteľov v Českej republike v marketingu – Matej Černý
Matej Černý
Master's thesis
Vplyv aktuálnych trendov v stravovaní na chovanie spotrebiteľov v Českej republike v marketingu
Vliv aktuálních trendů ve stravování na chování spotřebitelů v České republice v marketingu
Anotácia:
Tato diplomová práce analyzuje vliv alternativních trendů ve stravování na chování spotřebitelů v České republice. Alternativní strava a zdravý životní styl jsou v dnešní době populární témata a v této souvislosti velké množství spotřebitelů mění své preference přechodem k alternativním typům stravování. Tyto změny ovlivňují výrobce, kteří se musí přizpůsobit požadavkům trhu, což následně ovlivňuje …viacAbstract:
This diploma thesis analyses the impact of alternative trends in dieting on consumer behaviour in Czech Republic. Alternative diets and healthy lifestyle are nowadays very popular topics and a lot of consumers are changing their preferences towards alternative types of dining. These changes are affecting producers which need to adapt their supply to market needs which is also affecting their marketing …viacAbstract:
Táto diplomová práca analyzuje vplyv alternatívnych trendov v stravovaní na chovanie spotrebiteľov v Českej republike. Alternatívna strava a zdravý životný štýl sú v dnešnej dobe populárne témy a v súvislosti s tým veľa spotrebiteľov mení svoje preferencie prechodom k alternatívnym typom stravovania. Tieto zmeny ovplyvňujú výrobcov, ktorí sa musia prispôsobovať požiadavkám trhu, čo následne ovplyvňuje …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová