Stimulace rozvoje řeči u dětí s postižením v předškolním zařízení – Bc. Zdeňka GALGAŇÁKOVÁ
Bc. Zdeňka GALGAŇÁKOVÁ
Master's thesis
Stimulace rozvoje řeči u dětí s postižením v předškolním zařízení
Stimulation development of speech by children with handicap in kindergarten
Anotácia:
Ke kompenzaci či reedukaci poruch komunikace jedinců těžkým zdravotním postižením nám slouží různé systémy alternativní či augmentativní komunikace (AAK). Cílem této diplomové práce je průzkum rozvoje řeči a slovní zásoby právě způsoby alternativní a augmentativní komunikace u předškolních dětí s vícenásobným postižením.Abstract:
To compensate for communication failures or reeducation of severely disabled individuals we serve a variety of alternative and augmentative communication (AAK). The aim of this thesis is exploring the development of speech and vocabulary, just an alternative and augmentative means of communication in preschool children with multiple disabilities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2010
Zverejniť od: 18. 11. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedúci: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GALGAŇÁKOVÁ, Zdeňka. Stimulace rozvoje řeči u dětí s postižením v předškolním zařízení. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.11.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 11. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová