Stimulace rozvoje řeči u dětí s postižením v předškolním zařízení – Bc. Zdeňka GALGAŇÁKOVÁ
Bc. Zdeňka GALGAŇÁKOVÁ
Master's thesis
Stimulace rozvoje řeči u dětí s postižením v předškolním zařízení
Stimulation development of speech by children with handicap in kindergarten
Abstract:
Ke kompenzaci či reedukaci poruch komunikace jedinců těžkým zdravotním postižením nám slouží různé systémy alternativní či augmentativní komunikace (AAK). Cílem této diplomové práce je průzkum rozvoje řeči a slovní zásoby právě způsoby alternativní a augmentativní komunikace u předškolních dětí s vícenásobným postižením.Abstract:
To compensate for communication failures or reeducation of severely disabled individuals we serve a variety of alternative and augmentative communication (AAK). The aim of this thesis is exploring the development of speech and vocabulary, just an alternative and augmentative means of communication in preschool children with multiple disabilities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2010
Accessible from:: 18. 11. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2011
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GALGAŇÁKOVÁ, Zdeňka. Stimulace rozvoje řeči u dětí s postižením v předškolním zařízení. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.11.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 11. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová