Andrea Knytlová

Bachelor's thesis

Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání

Abstract:
Má bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám definováním inkluze a inkluzivního vzdělávání. Dále představím pozici asistenta pedagoga, jeho historické vymezení, náplň práce, kvalifikační předpoklady, osobnost a kompetence asistenta pedagoga a spolupráci asistenta pedagoga s pedagogem a zákonným zástupcem žáka. Empirický výzkum je realizován kvalitativní …more
Abstract:
My bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part I deal with defining inclusion and inclusive education. I will also present the position of the teaching assistant, it is historical definition, job description, qualification requirements, personality and competences of the teaching assistant and the cooperation of the teaching assistant with the teacher and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Zdenka Šándorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Knytlová, Andrea. Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická