Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce – Bc. Dominika Hloušková
Bc. Dominika Hloušková
Diplomová práce
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
Promotion of Selected Product in the Event
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Event marketingem, v rámci propagace produktu. V teoretické části je popsán event marketing, obsahy klíčových pojmů marketingového komunikačního mixu, podstata integrované marketingové komunikace, jednotlivé nástroje (prostředky, techniky), obecná metodologická východiska tvorby event marketingového projektu. Praktická část je vlastním projektovým návrhem společnosti Adidas …víceAbstract:
The thesis deals with event marketing, within promotion of the product. The theoretical part describes the event marketing, the content of key concepts of marketing communication mix, the essence of integrated marketing communications, individual instruments (resources, techniques), and general methodological starting point’s of formation of event marketing project. The practical part is the actual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v8fh3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
Lucie Gaždová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar