Bc. Dominika Hloušková

Master's thesis

Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce

Promotion of Selected Product in the Event
Abstract:
Diplomová práce se zabývá Event marketingem, v rámci propagace produktu. V teoretické části je popsán event marketing, obsahy klíčových pojmů marketingového komunikačního mixu, podstata integrované marketingové komunikace, jednotlivé nástroje (prostředky, techniky), obecná metodologická východiska tvorby event marketingového projektu. Praktická část je vlastním projektovým návrhem společnosti Adidas …more
Abstract:
The thesis deals with event marketing, within promotion of the product. The theoretical part describes the event marketing, the content of key concepts of marketing communication mix, the essence of integrated marketing communications, individual instruments (resources, techniques), and general methodological starting point’s of formation of event marketing project. The practical part is the actual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní