Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce – Bc. Dominika Hloušková
Bc. Dominika Hloušková
Master's thesis
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
Promotion of Selected Product in the Event
Abstract:
Diplomová práce se zabývá Event marketingem, v rámci propagace produktu. V teoretické části je popsán event marketing, obsahy klíčových pojmů marketingového komunikačního mixu, podstata integrované marketingové komunikace, jednotlivé nástroje (prostředky, techniky), obecná metodologická východiska tvorby event marketingového projektu. Praktická část je vlastním projektovým návrhem společnosti Adidas …moreAbstract:
The thesis deals with event marketing, within promotion of the product. The theoretical part describes the event marketing, the content of key concepts of marketing communication mix, the essence of integrated marketing communications, individual instruments (resources, techniques), and general methodological starting point’s of formation of event marketing project. The practical part is the actual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v8fh3/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
Lucie Gaždová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar