Propagace a reklama Squash centra Třinec – Bc. Kateřina Poláková
Bc. Kateřina Poláková
Bakalářská práce
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Promotion and advertising Squash Centre Třinec
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propagací a reklamou Squash centra Třinec. Cílem bylo vytvořit návrhy, které by zaujaly širokou veřejnost a centrum by tak získalo nové zákazníky. Navržené změny by měly přispět k tomu, aby Squash centrum Třinec bylo efektivní a přínosné, jak pro klienty, tak pro majitele samotné.Abstract:
The bachelor thesis deals with the promotion and advertising Squash centre Třinec. The objective was to develop proposals that would attracted the general public and the centre would thus gain new customers. The proposed changes should help to Squash Centre Třinec be effective and beneficial for both clients and the owners themselves.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e3xpg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská