Teaching English to Children with ADHD – Mgr. Gabriela Jordánová
Mgr. Gabriela Jordánová
Bakalářská práce
Teaching English to Children with ADHD
Teaching English to Children with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výukou angličtiny dětí s ADHD na úrovni základní školy. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje informace o poruše chování ADHD, problémy, kterým musí žáci s ADHD čelit, užitečné rady, které mohou žáci a jejich rodiče využít, aby zmenšili příznaky ADHD a nakonec teoretická část vysvětluje výukové metody a přístupy, které jsou doporučovány odborníky …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with teaching English to children with ADHD at basic school level. It consists of the theoretical and practical part. The theoretical part contains the information about behavioural disability ADHD, problems that pupils with ADHD have to face, helpful tips that pupils and their parents can use to reduce symptoms of ADHD and at the end, the theoretical part explains teaching …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gva8m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Analýza možností komplexní péče o předškolní děti s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Radomíra Viková