Tematický plán zaměřený na rozvoj vztahu k místu u dětí předškolního věku – Bc. Veronika Kytnerová
Bc. Veronika Kytnerová
Bakalářská práce
Tematický plán zaměřený na rozvoj vztahu k místu u dětí předškolního věku
Thematic plan focused on building relations to specific places with children of the preschool age
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a realizaci tematického plánu pro mateřské školy, jehož cílem je rozvíjení vztahu k místu, kde děti navštěvují mateřskou školu. Vychází z teoretických poznatků environmentální výchovy, která vnímá vytvoření vazby k místu, kde dítě žije a pochopení tohoto místa v širších souvislostech, jako zásadní zkušenost v pozdější ochotě ochraňovat a pečovat o jiná místa …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the preparation and implementation of a thematic plan for kindergartens, which aims to develop a relationship with the place where children attend kindergarten. It is based on theoretical knowledge of environmental education, which perceives the creation of a connection to the place where the child lives and understanding this place in a broader context, as a crucial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mk6q1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alžběta Jurasová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální senzitivita u dětí předškolního věku na Sokolovsku
Petra BENÍŠKOVÁ -
Environmentální senzitivita a postoje dětí v mateřských školách
Lucie SOKOLOVÁ -
Environmentální senzitivita předškolních dětí a její srovnání v rámci venkovských a městských mateřských škol.
Petra POHANOVÁ -
Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity
Tereza Šípková -
Možnosti využití vybraných přírodních lokalit v Ústí nad Labem pro rozvoj environmentální senzitivity dětí předškolního věku
Věra PIŽLOVÁ -
Longitudinální studie environmentální senzitivity žáků prvního stupně základní školy
Anna NOVOTNÁ -
Chodím, prožívám, vyprávím. Tematická analýza dálkové pěší turistiky v environmentální perspektivě
Tereza Navrátilová -
Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy
Lucie ŠVARCOVÁ