Bc. Ivana Forejtová
Bachelor's thesis
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahu se zákazníky, konkrétně firmy Sodexo s.r.o. se zaměstnanci firmy Schneider Electric a.s. V této firmě poskytuje outsourcingová firma Sodexo s.r.o. stravovací služby. Tyto služby jsou nabízené ve firemní restauraci. Teoretická část se zabýva CRM ze všeobecného hlediska, dále definuje různé typy strategií řízení vztahů se zákazníky a hodnotu zákazníka pro …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on customer relationship management, specifically in the company Sodexo Ltd. with employees of the company Schneider Electric plc. The outsourcing company Sodexo Ltd. provides catering services in this company. These services are offered in the company˙s restaurant. The theoretical part of my work deals with general information about CRM and it defines different types …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zyiuj/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
- Reader: Ing. Jindřiška Baronová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková