Bc. Ivana Forejtová

Bachelor's thesis

CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi

Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahu se zákazníky, konkrétně firmy Sodexo s.r.o. se zaměstnanci firmy Schneider Electric a.s. V této firmě poskytuje outsourcingová firma Sodexo s.r.o. stravovací služby. Tyto služby jsou nabízené ve firemní restauraci. Teoretická část se zabýva CRM ze všeobecného hlediska, dále definuje různé typy strategií řízení vztahů se zákazníky a hodnotu zákazníka pro …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on customer relationship management, specifically in the company Sodexo Ltd. with employees of the company Schneider Electric plc. The outsourcing company Sodexo Ltd. provides catering services in this company. These services are offered in the company˙s restaurant. The theoretical part of my work deals with general information about CRM and it defines different types …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
  • Reader: Ing. Jindřiška Baronová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management