CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi – Bc. Ivana Forejtová
Bc. Ivana Forejtová
Bachelor's thesis
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahu se zákazníky, konkrétně firmy Sodexo s.r.o. se zaměstnanci firmy Schneider Electric a.s. V této firmě poskytuje outsourcingová firma Sodexo s.r.o. stravovací služby. Tyto služby jsou nabízené ve firemní restauraci. Teoretická část se zabýva CRM ze všeobecného hlediska, dále definuje různé typy strategií řízení vztahů se zákazníky a hodnotu zákazníka pro …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on customer relationship management, specifically in the company Sodexo Ltd. with employees of the company Schneider Electric plc. The outsourcing company Sodexo Ltd. provides catering services in this company. These services are offered in the company˙s restaurant. The theoretical part of my work deals with general information about CRM and it defines different types …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zyiuj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Jindřiška Baronová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane