Bc. Ivana Forejtová

Bakalářská práce

CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahu se zákazníky, konkrétně firmy Sodexo s.r.o. se zaměstnanci firmy Schneider Electric a.s. V této firmě poskytuje outsourcingová firma Sodexo s.r.o. stravovací služby. Tyto služby jsou nabízené ve firemní restauraci. Teoretická část se zabýva CRM ze všeobecného hlediska, dále definuje různé typy strategií řízení vztahů se zákazníky a hodnotu zákazníka pro …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on customer relationship management, specifically in the company Sodexo Ltd. with employees of the company Schneider Electric plc. The outsourcing company Sodexo Ltd. provides catering services in this company. These services are offered in the company˙s restaurant. The theoretical part of my work deals with general information about CRM and it defines different types …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Jindřiška Baronová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku