Michal Slávik

Master's thesis

Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky

Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Abstract:
Cílem diplomové práce je prozkoumat nákupní rozhodovací proces zákazníků značky Bikini Sorbet s identifikovanými faktory, které jsou pro zákazníka nezbytné, čím dál postupují v rozhodovacím procesu až k samotnému nákupnímu rozhodnutí. Dalším cílem práce je segmentace trhu plavek v Česku s využitím MML-TGI dat. Pro naplnění cílů, jsou v práci zkombinované různé metody. Konkrétně rešerše odborné literatury …more
Abstract:
The objective of the diploma thesis is to examine the purchasing decision-making process of Bikini Sorbet customers to identify factors that are essential for the customer to proceed in the decision-making process to the purchase decision itself. Another objective of the thesis is segmentation of swimwear market in Czech Republic using MML-TGI data. To meet the objectives, several methods are combined …more
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je preskúmať nákupný rozhodovací proces zákazníkov značky Bikini Sorbet s účelom identifikovať faktory, ktoré sú pre zákazníka podstatné, aby postupoval ďalej v rozhodovacom procese až k samotnému nákupnému rozhodnutiu. Ďalším cieľom práce je segmentácia trhu plaviek v Česku s využitím MML-TGI dát. Pre naplnenie cieľov, sú v práci skombinované viaceré metódy. Konkrétne rešerš …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2021
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84831