Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky – Michal Slávik
Michal Slávik
Master's thesis
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Abstract:
Cílem diplomové práce je prozkoumat nákupní rozhodovací proces zákazníků značky Bikini Sorbet s identifikovanými faktory, které jsou pro zákazníka nezbytné, čím dál postupují v rozhodovacím procesu až k samotnému nákupnímu rozhodnutí. Dalším cílem práce je segmentace trhu plavek v Česku s využitím MML-TGI dat. Pro naplnění cílů, jsou v práci zkombinované různé metody. Konkrétně rešerše odborné literatury …moreAbstract:
The objective of the diploma thesis is to examine the purchasing decision-making process of Bikini Sorbet customers to identify factors that are essential for the customer to proceed in the decision-making process to the purchase decision itself. Another objective of the thesis is segmentation of swimwear market in Czech Republic using MML-TGI data. To meet the objectives, several methods are combined …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je preskúmať nákupný rozhodovací proces zákazníkov značky Bikini Sorbet s účelom identifikovať faktory, ktoré sú pre zákazníka podstatné, aby postupoval ďalej v rozhodovacom procese až k samotnému nákupnému rozhodnutiu. Ďalším cieľom práce je segmentácia trhu plaviek v Česku s využitím MML-TGI dát. Pre naplnenie cieľov, sú v práci skombinované viaceré metódy. Konkrétne rešerš …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84831
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2021
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková