Britská konzumní společnost v letech 1970-2024: Vývoj, determinanty a dopady – Eva Michalová
Eva Michalová
Bakalářská práce
Britská konzumní společnost v letech 1970-2024: Vývoj, determinanty a dopady
The British Consumer Society from 1970 to 2024: Development, Determinants and Impacts
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem konzumní společnosti ve Velké Británii v letech 1970 až 2024. Cílem práce je shrnutí zásadních událostí, které vedly k vývoji britské konzumní společnosti, a identifikace klíčových determinantů, jež ovlivnily její proměnu. Práce se zaměřuje na historické, ekonomické a sociokulturní faktory, které ovlivnily spotřební chování obyvatelstva. Teoretická část vychází …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the development of consumer society in the United Kingdom between 1970 and 2024. The aim of the thesis is to summarise the key events that shaped the evolution of British consumer society and to identify the main determinants that influenced its transformation. The thesis focuses on historical, economic, and socio-cultural factors that affected consumption patterns. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96805
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
- Vedoucí: Zdenka Vostrovská
- Oponent: Jiří Rotschedl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96805
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková