Bc. Andrea Nováková
Diplomová práce
Řízení kvality služeb
Service Quality
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou hodnocení kvality služeb ve vybraném subjektu, kterým je cestovní kancelář Čedok, a.s.V první části práce jsou vymezena teoretická východiska a charakterizovány pojmy související s problematikou kvality služeb. Pro získání informací týkající se literární rešerše, bylo využito odborné literatury a dalších volně dostupných zdrojů elektronického i tištěného charakteru …víceAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the quality of service in a selected subject, which is travel agency Čedok, Inc. In the first part of the thesis the theoretical starting-points and characterized terms related to the issue of service quality are defined. To obtain information regarding the literature search was used literature and other resources freely available in electronic and printed character …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček
Název
Vložil
Vloženo
Práva