Přírodní rizika spojená s nemovitostmi a jejich důsledky – Kateřina Menyhardová
Kateřina Menyhardová
Bakalářská práce
Přírodní rizika spojená s nemovitostmi a jejich důsledky
Bachelor thesis deals with the natural risks associated with real estate
Anotace:
Bakalářská práce „Přírodní rizika spojená s nemovitostmi a jejich důsledky“ je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou definovány základní pojmy pro oblasti oceňování nemovitostí a analýzy rizik. V praktické části jsou identifikována rizika povodní, sesuvů a silného větru a následně je řešena případová studie, která je zaměřena na dopady přírodních rizik na konkrétní nemovitosti. Aby byl splněn …víceAbstract:
The Bachelor Thesis deals with the natural risks associated with real estate and is divided into two parts. The theoretical part is defined the basic concepts for areas of valuation of immovables and risk analysis. In the practical part, the hazards of floods, land-slides and strong winds are identified, followed by a case study that focuses on the impacts of natural risks on particular real estate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Martin Cupal, Ph.D.
- Oponent: Martin Zach, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Technické znalectví a pojišťovnictví / Technické znalectví a pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Peter Gomboš -
Pilsner Urquell and Skoda - Influence of Brewery and Factory on the city of Pilsen - Historical and economic perspective
Iva SUCHÁNKOVÁ