Marketingová strategie pro inovovaný výrobek – Bc. Petr Sedláček
Bc. Petr Sedláček
Master's thesis
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Marketing strategy for innovated product
Abstract:
Diplomová práce řeší úkol stanovení marketingové strategie pro inovovaný výrobek, konkrétně pro novou generaci nákladních plášťů Continental určených pro dálkovou dopravu zboží v podmínkách České republiky. V první části diplomové práce jsou popsána teoretická východiska týkající se marketingu a inovací, které je možné při tvorbě marketingové strategie pro inovovaný výrobek použít. V druhé části je …moreAbstract:
The Master's thesis deals with the marketing strategy of innovated product, namely launching a new generation of Continental truck tires developed for the long-distance transport of goods on the market in the Czech Republic. The first part of the thesis describes theoretical basis regarding the marketing and innovations suitable for the marketing strategy of innovated product. The second part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/s6jcr/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Martin Buday
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Klimentiy Korolkov -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Pavlína Strachoňová -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Monika Holíková -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Žaneta Zemanová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná