Bc. Petr Sedláček

Master's thesis

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Abstract:
Diplomová práce řeší úkol stanovení marketingové strategie pro inovovaný výrobek, konkrétně pro novou generaci nákladních plášťů Continental určených pro dálkovou dopravu zboží v podmínkách České republiky. V první části diplomové práce jsou popsána teoretická východiska týkající se marketingu a inovací, které je možné při tvorbě marketingové strategie pro inovovaný výrobek použít. V druhé části je …more
Abstract:
The Master's thesis deals with the marketing strategy of innovated product, namely launching a new generation of Continental truck tires developed for the long-distance transport of goods on the market in the Czech Republic. The first part of the thesis describes theoretical basis regarding the marketing and innovations suitable for the marketing strategy of innovated product. The second part deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Martin Buday

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting