Marketingová strategie pro inovovaný výrobek – Bc. Petr Sedláček
Bc. Petr Sedláček
Diplomová práce
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Marketing strategy for innovated product
Anotace:
Diplomová práce řeší úkol stanovení marketingové strategie pro inovovaný výrobek, konkrétně pro novou generaci nákladních plášťů Continental určených pro dálkovou dopravu zboží v podmínkách České republiky. V první části diplomové práce jsou popsána teoretická východiska týkající se marketingu a inovací, které je možné při tvorbě marketingové strategie pro inovovaný výrobek použít. V druhé části je …víceAbstract:
The Master's thesis deals with the marketing strategy of innovated product, namely launching a new generation of Continental truck tires developed for the long-distance transport of goods on the market in the Czech Republic. The first part of the thesis describes theoretical basis regarding the marketing and innovations suitable for the marketing strategy of innovated product. The second part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/s6jcr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Buday
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Klimentiy Korolkov -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Pavlína Strachoňová -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Monika Holíková -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Žaneta Zemanová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná