Bc. Petr Sedláček

Diplomová práce

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Anotace:
Diplomová práce řeší úkol stanovení marketingové strategie pro inovovaný výrobek, konkrétně pro novou generaci nákladních plášťů Continental určených pro dálkovou dopravu zboží v podmínkách České republiky. V první části diplomové práce jsou popsána teoretická východiska týkající se marketingu a inovací, které je možné při tvorbě marketingové strategie pro inovovaný výrobek použít. V druhé části je …více
Abstract:
The Master's thesis deals with the marketing strategy of innovated product, namely launching a new generation of Continental truck tires developed for the long-distance transport of goods on the market in the Czech Republic. The first part of the thesis describes theoretical basis regarding the marketing and innovations suitable for the marketing strategy of innovated product. The second part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Martin Buday

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management