CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu – Bc. David Válek
Bc. David Válek
Master's thesis
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
CRM and the Role of Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a úlohu analýzy dat v moderním marketingovém přístupu ve společnosti. První část práce je teoretická. Tato literárně-rešeršní část obsahuje srovnání metod a principů CRM vhodných pro dané téma. Druhá část práce, která je praktická, se zaměřuje na případovou studii v podniku, kritéria zadání SW řešení CRM systému tržním dodavatelům. Práce se …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on customer relationship management and the role of data analysis in a modern marketing approach in the company. The first part of the thesis is theoretical. The literature-research part contains a comparison of CRM methods and principles suitable for the given topic. The second part of the work, that is practical, focuses on the case study in the company, the criteria …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fxs7u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová