Bc. David Válek

Master's thesis

CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu

CRM and the Role of Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a úlohu analýzy dat v moderním marketingovém přístupu ve společnosti. První část práce je teoretická. Tato literárně-rešeršní část obsahuje srovnání metod a principů CRM vhodných pro dané téma. Druhá část práce, která je praktická, se zaměřuje na případovou studii v podniku, kritéria zadání SW řešení CRM systému tržním dodavatelům. Práce se …viac
Abstract:
The diploma thesis is focused on customer relationship management and the role of data analysis in a modern marketing approach in the company. The first part of the thesis is theoretical. The literature-research part contains a comparison of CRM methods and principles suitable for the given topic. The second part of the work, that is practical, focuses on the case study in the company, the criteria …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní