Marketingové řízení neziskové organizace umělecké agentury AMBROZIA – Zdeňka Kopecká
Zdeňka Kopecká
Bachelor's thesis
Marketingové řízení neziskové organizace umělecké agentury AMBROZIA
Marketing management of the non-profit artistic agency AMBROZIA
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingu pro neziskový sektor. Zaměřuje se na to, jak využít možnosti reklam a zefektivnit povědomí o společnosti, a to s ohledem na finanční možnosti neziskové organizace. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány do strategického plánu konkrétní neziskové organizace po podrobné analýze současného postavení na trhu. Celkovým výsledkem jsou doporučení, jak dále rozvíjet …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of marketing for the non-profit sector. It focuses on how to take advantage of advertising and raise awareness about the agency considering the financial capabilities of the agency itself. Theoretical data are further applied to the strategic plan of a specific non-profit organization after analyzing its current market position. The final result represents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Zdeněk Sedláček, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková -
Postavení a fungování neziskové organizace - případová studie
Martin Krajovský -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec