Technika vitráže v současném umění a její reflexe ve výtvarně pedagogickém projektu. – Mgr. et Mgr. Kamila KŘÍŽOVÁ
Mgr. et Mgr. Kamila KŘÍŽOVÁ
Master's thesis
Technika vitráže v současném umění a její reflexe ve výtvarně pedagogickém projektu.
The technique of stained glass in contemporary art and its reflection in art education project.
Anotácia:
V diplomové práci se autorka zabývá výtvarným objektem, který vytvořila, a zároveň pedagogickou praxí ve speciálním školství, ve vzájemné souvislosti. První část práce je věnována vlastní tvorbě a spojitostem s díly jiných umělců, která měla vliv na celkovou podobu celého výsledného objektu. Autorka zde věnuje vzniku výtvarného objektu a vlivu na jeho genezi a motivu dítěte ve výtvarném umění. Také …viacAbstract:
In her diploma thesis, the author deals with the art object she created and at the same time with pedagogical practice in special education, in mutual connection. The first part of the thesis is devoted to his own work and connections with the works of other artists, which had an influence on the overall appearance of the entire resulting object. The author devotes here to the creation of an art object …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Miroslav Hašek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽOVÁ, Kamila. \textit{Technika vitráže v současném umění a její reflexe ve výtvarně pedagogickém projektu.}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3fn26s/.
Jak správně citovat práci
KŘÍŽOVÁ, Kamila. Technika vitráže v současném umění a její reflexe ve výtvarně pedagogickém projektu.. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Secondary School Teacher Education / VVK 1OSN14
Práce na příbuzné téma
-
Modelové hodiny výuky fotografie na středních uměleckých školách
Sonya Mátlová -
Japonsko, výtvarné umění země vycházejícího slunce, výtvarně-didaktický projekt
Eliška Nuhlíčková -
Výtvarné umění jako inspirace pro výtvarné úkoly
Eva Malířová -
Integrace výtvarného umění do výuky výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy
Denisa KOZMANOVÁ -
Vídeňská akademie výtvarných umění na přelomu 18. a 19. století a počátky pražské krajinářské školy
Anna Svobodová -
Současné umění jako inspirace pro výtvarné činnosti dětí v mateřské škole
Barbora Němčická -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Výtvarné umění jako námět činností v mateřské škole
Kristýna KOLACÍ