Podpora dovednosti čtení prostřednictvím dětské literatury na 1. stupni základní školy – Veronika Kyralová
Veronika Kyralová
Diplomová práce
Podpora dovednosti čtení prostřednictvím dětské literatury na 1. stupni základní školy
Enhancing reading by children´s literature at primary school level pupils
Abstract:
Cílem této práce je se zaměřit na využití dětské literatury, zlepšení čtenářské dovednosti aporozumění textu na 1. stupni základní školy. Práce je psána anglicky.V první části byly popsány charakteristiky dovednosti čtení, možnosti dětské literatury a jejívyužití ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Dále byly představeny různézpůsoby metody čtení.Práce obsahuje drobný výzkum v oblasti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4137
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Pištora
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KYRALOVÁ, Veronika. \textit{Podpora dovednosti čtení prostřednictvím dětské literatury na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3fwu8t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Podpora čtenářských dovedností u žáků s dyslexií
Anna Čermáková -
Podpora čtenářských dovedností u dětí a žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Marie SLANÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva