Celebrity jako nositelé propagačních poselství – Bc. Jan Štička
Bc. Jan Štička
Diplomová práce
Celebrity jako nositelé propagačních poselství
Celebrities as a Bearers of Promotional Messages
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění role celebrit v procesech marketingové komunikace. V textu práce jsou definovány základní principy přenosu informace, psychologické aspekty ovlivňující interpersonální komunikaci, sociálně-kulturních vlivy působících v průběhu masové komunikace, role mediálních systémů při ovlivňování veřejného mínění a jejich nenahraditelná funkce v produktové propagaci a prezentaci …víceAbstract:
The aim of the thesis is to investigate the role of celebrities in the process of marketing communication. The thesis defines the basic principles of information transmission, psychological aspects infulencing interpersonal communication, socio-cultural factors involved in the mass communication, the role of media systems in the process of influencing the public opinion and their irreplaceable function …víceKlíčová slova
Informace přenos komunikace masová komunikace médium medializace masová média publikum veřejnost veřejné mínění kultura kultivace manipulace osobnost emoční inteligence stereotypizace mediální logika mainstream reklama propagace celebrita propagační poselství značka image (obraz) marketingová komunikace information transfer communication mass communication media publicity in the media mass media audience public public opinion culture cultivation manipulation personality emotional intelligence stereotyping media logic advertising promotion celebrity promotional message (message of promotion) brand image marketing communications
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ns1mj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Investigation into Impacts of Promotion Mix - Case Study of Crown Worldwide
Lidija Stojmirovic -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová