Bc. Jan Štička

Diplomová práce

Celebrity jako nositelé propagačních poselství

Celebrities as a Bearers of Promotional Messages
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění role celebrit v procesech marketingové komunikace. V textu práce jsou definovány základní principy přenosu informace, psychologické aspekty ovlivňující interpersonální komunikaci, sociálně-kulturních vlivy působících v průběhu masové komunikace, role mediálních systémů při ovlivňování veřejného mínění a jejich nenahraditelná funkce v produktové propagaci a prezentaci …více
Abstract:
The aim of the thesis is to investigate the role of celebrities in the process of marketing communication. The thesis defines the basic principles of information transmission, psychological aspects infulencing interpersonal communication, socio-cultural factors involved in the mass communication, the role of media systems in the process of influencing the public opinion and their irreplaceable function …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní