Návrh informační podpory prodejních procesů pomocí CRM – Michal Vorek
Michal Vorek
Bakalářská práce
Návrh informační podpory prodejních procesů pomocí CRM
Design of Information Support for Sales Processes in CRM
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis "Design of Information Support for Sales Processes in CRM" is the analysis of current information support and the creation of a proposal for a new form of information support for sales processes. The work consists of two parts, the first part is a literature review, which deals with business information systems, CRM, methods, and analysis tools. The second part …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Návrh informačnej podpory predajných procesov pomocou CRM“ je analýza súčasnej informačnej podpory a vytvorenie návrhu novej podoby informačnej podpory predajných procesov. Práca sa skladá z dvoch častí, prvou časťou je literárna rešerš, ktorá sa zaoberá podnikovými informačnými systémami, CRM, metódami a nástrojmi analýzy. Druhou časťou práce je vyhotovenie analýzy, nasledované …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rcxvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Brandejs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane