Bc. Pavel Vykydal
Diplomová práce
Komunitní marketing cosplay
The Community Marketing Cosplay
Anotace:
Diplomová práce se zabývá definováním publika/konzumentů a nadšenců cosplaye. Cosplay je zde brán jako subkultura projevující se hlavně v komunitách. Tato subkultura je natolik mladá, že nebyla dostatečně prozkoumána a skrývá potenciál komerčního využití. Práce klade důraz na potenciál v rámci komunitního marketingu. Teoretická část popisuje vznik a vymezení cosplaye mezi ostatními subkulturami, praktická …víceAbstract:
This diploma thesis deals with definition of audience/consumers and fans of cosplay. Cosplay is considered as a subculture manifested mainly in communities. This subculture is young enough to have not been described yet and hides potential for commercial profit. The thesis emphasizes mainly the usage within community marketing. Theoretical part describes origin and specification of cosplay between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vykydal, Pavel. Komunitní marketing cosplay. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková