Rozvoj e-commerce podniku s využitím nejnovějších trendů – Natálie Shchep'yaková
Natálie Shchep'yaková
Bakalářská práce
Rozvoj e-commerce podniku s využitím nejnovějších trendů
Development of an E-commerce Business Using the Latest Trends
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj vybraného e-commerce podniku s využitím nejnovějších trendů tohoto odvětví. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy stávajících marketingových aktivit zhodnotit jejich efektivitu a navrhnout konkrétní opatření pro zefektivnění dalšího rozvoje podniku. Analýzy jsou provedeny na základě reálných dat, poskytnutých vedením vybraného podniku. V teoretické …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the development of a selected e-commerce company using the latest trends in this sector. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the effectiveness of the existing marketing activities and to propose specific measures for the further development of the company. The analyses are made on the basis of real data provided by the management of the selected company. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Blanka Brandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Shchep'yaková, Natálie. Rozvoj e-commerce podniku s využitím nejnovějších trendů. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva