Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland – Ing. Veronika Nesvadbová
Ing. Veronika Nesvadbová
Bakalářská práce
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Marketing strategy of destination management organisation in the federal state Burgenland
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland“ je hodnocení marketingových aktivit organizací destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland v Rakousku. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska destinačního marketingu a následně na charakteristiku destinace Burgenland. Praktická část vysvětluje problematiku organizace …víceAbstract:
The focus of the bachelor thesis „Marketing strategy of destination management organization in the federal state Burgenland” is the evaluation of marketing activities of destination management organizations in the federal state Burgenland in Austria. The theoretical part focuses on the theoretical backgrounds of marketing of destination and on the introduction of destination Burgenland. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lrs2r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NESVADBOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3gzpmv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová -
Analýza vzniku organizace destinačního managementu na území Jindřichohradecka
Denisa Plačková