Adéla Krištufová
Master's thesis
Návrh implementace CRM do vybrané firmy
Proposal for CRM implementation in a selected company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku implementace CRM do podniku. Vysvětluje podstatu CRM a přínosy zavedení do firmy. Obsahuje představení procesů péče o zákazníka ve vybraném podniku. V práci je provedena příprava na implementaci CRM softwaru do firmy pomocí vybraných analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Procesy jsou představeny za pomoci metod procesního modelování. U těchto procesů jsou …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the issue of CRM implementation in the company. It explains the essence of CRM and the benefits of implementing CRM in the company. It contains anintroduction to customer care processes in a selected company. This work contains preparation for implementation of CRM software in the selected company by using selected analyses of the internal and external environment. Business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Máchová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krištufová, Adéla. Návrh implementace CRM do vybrané firmy. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková