Marketingová komunikace ve firme Training – Matúš Giacko
Matúš Giacko
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve firme Training
Marketingová komukace ve firme Giacko Training Academy
Anotace:
Cílem této práce bude sepsání podrobného plánu, jak vybudovat brand ve vzdělávání psů tak, aby se snížil počet bezdůvodně útočících, toulavých psů a zkvalitnil celkově život psů. Cílem je etablování značky na lokální úrovni ve smyslu vysoká kvalita a funkčnost za férovou cenu.Abstract:
The aim of this thesis is to write a detailed plan to build a brand in dog‘s training. The target is to reduce the number of unintentionally attacking, wading dogs and to improve the overall lives of dogs. The taget is also establishing the brand on a local level in terms of high quality and functionality at the fair price.Abstract:
Cieľom tejto práce bude spísanie podrobného plánu ako vybudovať brand vo vzdelávaní psov tak, aby sa znížil počet bezdôvodne útočiacich, túlavých psov a skvalitnil celkovo životy psov. Cieľom je etablovanie značky na lokálnej úrovni v zmysle vysoká kvalita a funkčnosť za férovú cenu.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Jiří Urbánek, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání a workshop "Brand Value" ve společnosti Hettich
Ludmila Ptáčková -
Efektivní vzdělávání ve společnosti Raiffeisenbank a.s.
David Odvárka -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management
Michaela KUŽELÍKOVÁ -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Analýza marketingové komunikace společnosti Heaven Labs, s.r.o. se zaměřením na brand ambassadory
Jiří Karpíšek