Bc. Filip Mráz
Diplomová práce
Budování značky
Brand Building
Anotace:
Předmětem diplomové práce s názvem Budování značky je popis aktivit firmy, které nám ukazují způsob, jakým bude firma postupovat při vstupu na globální trh a následném budování samotné značky. V teoretické části jsou uvedeny a popsány základní aktivity, které pomáhají firmě se dostat a následně uspět na trhu. Praktická část se skládá z rozboru brandingu a zároveň rebrandingu celosvětově známe značky …víceAbstract:
The subject of the thesis work called Brand Building is a description of the company´s activities, which show us how the company will proceed when it enters to the global market and then building the brand itself. In the theoretical part are described basic activities that helps the company to get and then suceed in the market. The practical part consists of an analysis of branding and rebranding of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bzemv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Marketingová komunikace v globálním světě
Martin Bezemek -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Šárka Býmová -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová