Konkurenční analýza bank v segmentu SME – Ing. Ľudovít Čoma
Ing. Ľudovít Čoma
Diplomová práce
Konkurenční analýza bank v segmentu SME
Competitive analysis banks in the segment SME
Abstract:
Diploma work consists of theoretical and practical part. Banking products, importance of client segmentation and relationship analysis between the client and bank are characterised in theoretical part. Practical part is focused on description of the products of chosen banks, cost comparison and conditions connected with particular product supply. Working-out process and acquired knowledge is alleged …víceAbstract:
Diplomová práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti sú charakterizované bankové produkty pre segment malých a stredných podnikov, význam segmentácie v rámci klientely banky a analýza vzťahov medzi bankami a klientmi. Praktická časť sa zameriava na popis produktovej palety vybraných bánk, cenové porovnanie a podmienky spojené s jednotlivými ponukami služieb. V závere je uvedený …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hz7ev/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Boris Šturc, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Eva Kutová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria