Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka – Bc. Tomáš Bojanovský
Bc. Tomáš Bojanovský
Diplomová práce
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Influence of sales promotion and loyalty programs to change customer buying behavior
Anotace:
Cílem práce bylo porovnat a vyhodnotit dva konkurenční věrnostní programy provozovatelů čerpacích stanic, připravit komplexní návrh věrnostního programu pro potenciálního zákazníka. Teoretická část je věnována historii marketingu, komunikačnímu mixu, loajalitě zákazníků a věrnostním programům včetně jejich výhod a nevýhod a nových trendů. V praktické části jsou analyzovány dvě konkurenční společností …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to compare and to evaluate two competing loyalty programmes of gas station owners and to prepare a complex proposal of a loyalty programme for a potentional customer. The theoretical part of the thesis deals with the history of marketing, communication mix, customer loyalty and loyalty programmes, including their advantages, disadvantages and new trends. In the practical …víceKlíčová slova
Věrnostní program podpora prodeje loajalita budoucnost věrnostních program odměna za věrnost promo dárky spokojený zákazník propagace konkurenční boj cílová skupina / Loyalty program sales promotion loyalty the future of loyalty programs reward for loyalty promotional gifts satisfied customer promotion competition target group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qo13n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Dospělý návštěvník jako cílová skupina edukační činnosti muzea
Zdenka Broušková -
Senioři jako skupina ovlivněná možnou sociální exkluzí na příkladu vybrané sociální služby
Kateřina Pešlová -
Rituály a jejich role ve sportu, s výzkumem cíleným na závodní bazénové plavání - cílová skupina: sportovci plaveckého oddílu PoPro (Plavecký oddíl Prostějov)
Milan ŠVEC -
Translidé jako nově se formující cílová skupina sociální pedagogiky
Melisa Macová -
Duševně nemocní jako cílová skupina studentů oboru ZSP
Hana Tomková -
Duševně nemocní jako cílová skupina studentů oboru ZSP
Hana Tomková