Studie založení a užívání gastronomického videokanálu na YouTube – Bc. Nikola Trousilová
Bc. Nikola Trousilová
Diplomová práce
Studie založení a užívání gastronomického videokanálu na YouTube
Studies of possibility of foundation and using gastronomical videoportal on YouTube
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zakládáním a možnostmi využívání videoportálu YouTube společnostmi, které poskytují informace ohledně nutričních hodnot potravin, zásadami zdravého stravování a zdravého životního stylu jako celku. Dále práce řeší možnosti propojení videokanálu se sociálními sítěmi, především s Facebookem, a hledá, zda-li po propojení těchto dvou platforem vzniká synergický efekt, jenž přispívá …víceAbstract:
The thesis deals with establishment and possibilities of application of the videoportal YouTube by companies providing information related to nutritional values of foodstuffs, to principles of healthy nourishment and healthy lifestyle as a whole. The thesis also investigates opportunities provided by interconnection of videochannel with social networks, in particular with the Facebook, and investigates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/awzah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROUSILOVÁ, Nikola. \textit{Studie založení a užívání gastronomického videokanálu na YouTube}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3imeny/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová