On-line komunikácia a nové stratégie značky Rimmel – Katarína Jevičová
Katarína Jevičová
Diplomová práce
On-line komunikácia a nové stratégie značky Rimmel
On-line komunikace a nové strategie značky Rimmel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novými médii, konkrétně webovými stránkami a sociálními sítěmi. Cílem této práce je ale poukázat na vývoj on-line strategie značky Rimmel, zhodnotit slabé a silné stránky oproti konkurenci a navrhnout další řešení do budoucna, která by využila potenciál, který nová média nabízejí, hlavně na přesnější zacílení cílové skupiny. Zjištěné poznatky související s on-line aktivitou …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is new media, namely, websites and social networks. The aim of this paper is to highlight the development of Rimmel on-line strategy, assess the strengths and weaknesses against other competitors and suggest solutions for the future, which would take advantage of the potential offered by new media, especially to better target the audience. Established knowledge related …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje novým médiám, konkrétne webovým stránkam a sociálnym sieťam. Cieľom tejto práce je ale poukázať vývoj on-line stratégie značky Rimmel, zhodnotiť slabé a silné stránky oproti konkurencii a navrhnúť ďalšie riešenia do budúcna, ktoré by využili potenciál, ktorý ponúkajú nové médiá, hlavne na presnejšie zacielenie cieľovej skupiny. Zistené poznatky súvisiace s on-line aktivitou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34166
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lucie Nastaj
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34166
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev