Katarína Jevičová

Diplomová práce

On-line komunikácia a nové stratégie značky Rimmel

On-line komunikace a nové strategie značky Rimmel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novými médii, konkrétně webovými stránkami a sociálními sítěmi. Cílem této práce je ale poukázat na vývoj on-line strategie značky Rimmel, zhodnotit slabé a silné stránky oproti konkurenci a navrhnout další řešení do budoucna, která by využila potenciál, který nová média nabízejí, hlavně na přesnější zacílení cílové skupiny. Zjištěné poznatky související s on-line aktivitou …více
Abstract:
The theme of the diploma thesis is new media, namely, websites and social networks. The aim of this paper is to highlight the development of Rimmel on-line strategy, assess the strengths and weaknesses against other competitors and suggest solutions for the future, which would take advantage of the potential offered by new media, especially to better target the audience. Established knowledge related …více
Abstract:
Diplomová práca sa venuje novým médiám, konkrétne webovým stránkam a sociálnym sieťam. Cieľom tejto práce je ale poukázať vývoj on-line stratégie značky Rimmel, zhodnotiť slabé a silné stránky oproti konkurencii a navrhnúť ďalšie riešenia do budúcna, ktoré by využili potenciál, ktorý ponúkajú nové médiá, hlavne na presnejšie zacielenie cieľovej skupiny. Zistené poznatky súvisiace s on-line aktivitou …více
 

Klíčová slova

on-line Rimmel nové médiá

Klíčová slova

nové médiá on-line Rimmel
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Lucie Nastaj

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34166

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod