Marketingová strategie hotelu – Ing. Ladislav Mikeš
Ing. Ladislav Mikeš
Diplomová práce
Marketingová strategie hotelu
Hotel marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce se se zabývá marketingem v oboru hotelnictví, konkrétně marketingovou strategií vybraného hotelu, který je součástí mezinárodního hotelového řetězce. Práce tak nabízí zajímavý pohled na marketing v praxi velké mezinárodní hotelové společnosti. První kapitola shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniků, jeho procesu a jeho etap. Dále je první kapitola věnována …víceAbstract:
This Master´s thesis focuses on marketing strategy of a specific hotel, which is a member of an international hotel chain. The first chapter contains theoretical knowledge about business management, marketing analysis, marketing of hotel services. The second chapter contains marketing strategy of a specific hotel and the strategy evaluation. The last chapter offers several measures leading to an improvment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7250/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor