Ing. Ladislav Mikeš
Master's thesis
Marketingová strategie hotelu
Hotel marketing strategy
Abstract:
Diplomová práce se se zabývá marketingem v oboru hotelnictví, konkrétně marketingovou strategií vybraného hotelu, který je součástí mezinárodního hotelového řetězce. Práce tak nabízí zajímavý pohled na marketing v praxi velké mezinárodní hotelové společnosti. První kapitola shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniků, jeho procesu a jeho etap. Dále je první kapitola věnována …moreAbstract:
This Master´s thesis focuses on marketing strategy of a specific hotel, which is a member of an international hotel chain. The first chapter contains theoretical knowledge about business management, marketing analysis, marketing of hotel services. The second chapter contains marketing strategy of a specific hotel and the strategy evaluation. The last chapter offers several measures leading to an improvment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7250/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor