Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti – Michaela KUČOVÁ
Michaela KUČOVÁ
Bakalářská práce
Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti
Business plan of the company based on active marketing activities
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení postavení daného podniku na trhu, popsání obchodního plánu společnosti Neoluxor, s. r. o. a navržení zlepšení obchodního plánu na základě aktivní marketingové činnosti. První částí je část teoretická, kde jsou na základě odborné literatury popsány obchodní a marketingový plán, PEST analýza, Porterův model pěti sil a nakonec SWOT analýza. Tyto analýzy …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the status of the enterprise market, describing the business plan Neoluxor Ltd. and propose improvements in the business plan based on active marketing activities. The first part is theoretical, which are based on the scientific literature describes a business and marketing plan, PEST analysis, Porter's five forces model and finally the SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČOVÁ, Michaela. Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
A Business Plan for a Selected Company
Anna Laštůvková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková