Bc. Zuzana Peterková

Bachelor's thesis

Vztahový marketing a CRM

Relationship marketing and CRM
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahovým marketingem a řízením vztahů se zákazníky pomocí CRM. V teoretické části je popsán obsah pojmu CRM a podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky. V praktické práci je obsažen cíl bakalářské práce, kterým je analýza řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a návrh jeho úprav vedoucí k možnosti implementace plnohodnotného CRM systému.
Abstract:
My bachelor work is dealing with modern method of customer relationship management and relationship marketing. Theoretical part describes the modern CRM approach and conditions for quality customer management. Practical part of the work solves CRM problem in selected company and proposes modifications to implement adequate CRM system.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta