Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo – Bc. Ekaterina Sorokina
Bc. Ekaterina Sorokina
Diplomová práce
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
The impact of the use of eco-labels and the Fair Trade label on consumer purchasing behavior for Tchibo coffee
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení vlivu ekoznačení na spotřebitelé při nákupu kávy značky Tchibo. Diplomová práce se skládá z teoretické a analytické časti. Teoretická část zahrnuje informace z literatury, různých webů, periodik a článků. V této časti je popsán greenmarketing a důvody jeho vzniku, marketingový mix z ekologického hlediska (z hlediska ekologického marketingu). Pro hlubší analýzu …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on evaluating the impact of eco-labels to consumers when buying Tchibo brand coffee. Diploma’s thesis consists of a theoretical and analytical part. The theoretical part includes information from literature, different sites, periodicals, and articles. In this section are described greenmarketing and the reasons for its origin, a marketing mix from an ecological point of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOROKINA, Ekaterina. \textit{Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3jc05g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Pohled generace "Z" na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion
Hana Zálohová -
Společenská odpovědnost a sponzoring společnosti SAZKA a.s.
Klára Schlehoferová -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská
Název
Vložil
Vloženo
Práva